piątek, 29 maja 2015

Małe obrazki do kuchni, sal i bukiet komunijny

Ponad 2 lata temu wyszyłam małe obrazki do kuchni w nowym mieszkaniu. Nadal mąż mi ich nie powiesił, ale ostatnio zdeklarował się, że to zrobi. Mam nadzieje, że dotrzyma słowa. A oto one:




W niedzielę będziemy mieli przyjemność świętować I Komunię Świętą z pewną młodą damą. W związku z tym, że nie zdążyłam zrobić żadnego obrazka to postanowiłam wykonać chociaż maleńki bukiecik. Efekty tej pracy  prezentują się tak:









Zapisałam się również na Sal muffinkowy u Sylwii. Trwa on od stycznia,więc muszę nadrobić zaległości. Kiedy zobaczyłam te muffiny to od razu pomyślałam o pokoju Haneczki, no i udało się zapisać na sal i dostać wzorki. W tej chwili to mam bardzo nieśmiałe początki robótki, ale najważniejsze, że zaczęłam.
Wszystkim Magdalenom z okazji ich dzisiejszego święta życzę spełnienia wszystkich marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz