poniedziałek, 25 maja 2015

Wzory, wzory, wzory.

Odebrałam wydrukowane schematy do serii "Cztery pory roku" A.Muchy.
Oraz "Kamienie szlachetne" (oczywiście też A.Mucha). Brakuje jednego schematu, ale prawdopodobnie jutro odbiorę i będzie komplet.

Nadal brakuje mi schematów z serii "Flory" i "Boginie pór roku,ale te co już mam (8 obrazów) zajmą mi pewnie rok, albo dłużej, więc trzymajcie kciuki za moją cierpliwość i chęci.
Wyliczyłam, że na  te osiem obrazów muszę wyszyć 244 400 krzyżyków czyli jakieś 600 godzin haftowania.
Magnolie nadal na warsztacie, ale kolory mi się nie podobały,więc będzie małe prucie i dobieranie nowej muliny. Mam nadzieję, że szybko to pójdzie i będę mogła dalej wyszywać.

1 komentarz:

  1. Witam, gdzie można dostać takie wzory? Haftuję od ponad 5 lat, pasją skutecznie zaraziła mnie babcia, a Muchę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń