sobota, 18 lipca 2015

Kolczykowo

Minął kolejny tydzień zabawy u Majaleny. Dzięki niej zaczęłam nosić kolczyki, ale niestety nie byłam zbyt konsekwentna w kwestii zdjęć i pierwszy tydzień przeleciał mi bez żadnego znaku o moim udziale w tej zabawie. Ten tydzień jednak udało mi się uwiecznić. Nie wszystkie kolczyki są na uszach, bo moja fotogeniczność pozostawia wiele do życzenia, ale może przyzwyczaję się i następny tydzień przyniesie więcej mnie. 
Poniedziałek
Moje ulubione i noszone najczęściej, bo to pierwszy prezent od męża ponad 7 lat temu.
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela





1 komentarz:

  1. Śliczne dziękuję za podsumowanie. Środowe kolczyki bardzo oryginalne! Super że dołączyłaś i cieszę się że masz zabawę w noszeniu kolczyków. pozdrawiam i czekam co tam pokażesz w następnym tygodniu.
    Majalena

    OdpowiedzUsuń