niedziela, 30 sierpnia 2015

Ostatni tydzień zabawy kolczykowej.

Dziś koniec kolczykowej zabawy u Majaleny. Ja ostatnio bardzo mało nosiłam kolczyki, bo nowa praca tak mnie zaabsorbowala, że na nic nie miałam czasu i chęci. Dlatego moje dzisiejsze podsumowanie to tylko 5 zdjęć z ostatnich 4 tygodni i nie będą to kolejne dni tygodnia, ale te kolczyki, które w tym czasie gościły na moich uszach. Bardzo tego mało, ale postanowiłam je umieścić w podziękowaniu organizatorce za super zabawę. 
Pierwsze są pożyczone od siostry i maja już ponad 20 lat. 
Kolejne tylko dla ludzi o mocnych nerwach czyli mój pierwszy i ostatni sutasz. Stanowczo to nie moja technika rękodzielnicza.
Trzecie w rzeczywistości wyglądają dużo lepiej.
Czwarte to najnowszy zakup i bardzo mi się podobają.
 
I ostatnie- duże koła szydełkowe.
Na koniec jeszcze raz podziękowanie za super zabawę.








1 komentarz:

  1. Brawo za piękne kolczyki. Bardzo dziękuje za podsumowanie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w kolczykowej wymiance.

    OdpowiedzUsuń